Vrijkomende gronden bij Wilhelmina sportpark in Heelsum

In 2023 zijn de 3 voetbalclubs op Wilhelmina sportpark gefuseerd tot SCW ’23. De intentie van SCW ’23 en de gemeente is dat het sportpark geoptimaliseerd wordt en er een nieuw clubgebouw komt. Het sportpark wordt kleiner waardoor er grond vrijkomt. Begin 2024 is een verkenning afgerond naar toekomstmogelijkheden voor de vrijkomende grond. Het project zit in fase 0: initiatieffase.

Huidige fase: initiatieffase

In deze fase wordt een plan, dat niet binnen het bestemmingsplan past, voor het eerst voorgelegd aan de gemeente. In deze fase toetsen wij het plan op kansrijkheid. Het plan is nog niet openbaar.

Het document Verkenning vrijkomende gronden Wilhelminapark in Heelsum voldoet niet aan de eisen van digitale toegankelijkheid. Heeft u moeite met het lezen van het document? Bel dan (026) 33 48 111.

Locatie Wilhelmina sportpark in Heelsum

Op deze plaats wordt een interactieve kaart getoond